Klachten

Ben je niet tevreden over de hulp, dan kun je dat het beste als eerste met de gezinshuisouders bespreken. Je bekijkt dan samen hoe het beter kan. Kom je hier niet uit, dan kun je contact op nemen met de vertrouwenspersoon van het Jeugdstem.

Vertrouwenspersoon

Wil je met iemand buiten het gezinshuis praten, dan kun je terecht bij de vertrouwenspersoon. Die biedt ondersteuning door te luisteren, mee te denken of te helpen met het schrijven van een klachtenbrief. Kijk voor meer informatie op jeugdstem.nl

Klachtenregeling

Deze klachtenregeling is er voor jeugdigen, ouders, ouders zonder gezag, voogd en degene die anders dan als ouder samen met de ouder het gezag over de jeugdige heeft. Het kan voorkomen dat je ontevreden bent of een klacht hebt over een gedraging van iemand in het gezinshuis. In deze klachtenregeling lees je wat je kunt doen als je ontevreden bent of een klacht hebt. En hoe wij er mee omgaan. Naar de website van gezinshuis.com

Meer informatie? We informeren graag over de mogelijkheden binnen ons gezinshuis en hoe we kunnen helpen de juiste oplossing te vinden voor de situatie.